Webügy | Az Ön vállalkozása felkészült már az év végi „hajrára”?
 

Az Ön vállalkozása felkészült már az év végi „hajrára”?

Az Ön vállalkozása felkészült már az év végi „hajrára”?

Munkánk során számtalan különböző területen működő céggel találkozunk és dolgozunk együtt, így pontosan tudjuk mekkora jelentőséggel bír egy jól felépített marketing stratégia, amely az év különböző szakaszait és szezonjait veszi figyelembe. Sok vállalkozás életében kiemelt időszaknak számít az év utolsó negyedéve és a karácsonyi ünnepeket megelőző néhány hónap, esetleg hét, hiszen a vásárlói aktivitás jelentősen megnő.

Gondolkodjon előre!

Napjainkban korosztálytól és nemtől függetlenül szinte természetes, hogy mindenki online keresgél és néz utána a számára érdekesnek bizonyuló termékeknek, legyen szó szükségletről vagy funkcionalitásról vagy akár az ajándékozásról és egyéb szempontokról.

A vásárlás folyamata során a pontos elhatározást gyakran egy olyan időszak előzi meg, amikor még csak az igény merül fel, ez által érdemes jó időben jó helyen megmutatni termékeinket és szolgáltatásainkat a későbbiekben potenciális vásárlóknak. Azok számára, akikben még nem fogalmazódott meg a konkrét vásárlási szándék, fontos, hogy egy jól megtervezett és felépített stratégia alapján építsük ki a vásárláshoz vezető utat.

Az idő előrehaladtával egyre inkább körvonalazódik a vásárlási szándék és a szolgáltatók részéről is más felépítésű online jelenlétre van szükség, amelyhez ne

m utolsó sorban egy kiélezett versenyhelyzet is párosul. Kiemelten fontossá válik a kiszolgálás szempontja is, hiszen nem elég online megmutatni magunkat, de kell, hogy értékesíteni is tudjuk, legyen szó hagyományos-, vagy online kereskedelmi megoldásokról.

Ezek tudatában adódik a logikus kérdés:

Hogyan és miként készüljön fel az év végi „hajrára”?

A Webügynél, mi úgy gondoljuk, hogy a megnövekedett felhasználói és vásárlói igényeknek köszönhetően érdemes időben felkészülni mind üzleti, mind technikai szempontból a karácsonyt megelőző értékesítési időszakra.

Azon felül, hogy tudjuk kinek és mit szeretnék értékesíteni a „hogyan?” is fontos kérdés! – Szerintünk a válasz, az, hogy legyen jelen online ott és akkor, amikor az érdeklődők keresnek és a potenciális ügyfeleik vásárolnak!

Mit javasol a Webügy

Mivel minden vállalkozás más-más célokkal és célcsoporttal rendelkezik, ezért úgy gondoljuk, sablonmegoldások nem léteznek! Fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink év végi és karácsonyi marketing stratégiája is az egyéni igényeknek megfelelően épüljön fel, legyen szó egy egyedi weboldalfejlesztésről vagy webshop kialakításáról, Google-, vagy közösségi marketing kampányról. Személyes tanácsadásunk alkalmával szeretnénk ügyfeleinkkel közösen olyan online megoldásokat kidolgozni, amelyek hatékonyan és eredményesen járulhatnak hozzá a vállalkozás növekedéséhez és egy hosszútávú bizalmi együttműködéshez.

 

Gondolkodjon előre és keressen minket bizalommal, hiszen az Ön vállalkozásának webes ügyei a mi szívügyünk…



KAPCSOLAT