Webügy | Milyen marketing stratégiával készüljünk az egyes ünnepekre?
 

Milyen marketing stratégiával készüljünk az egyes ünnepekre?

Milyen marketing stratégiával készüljünk az egyes ünnepekre?

VALENTIN NAPI MARKETING

Minden évben az egyes ünnepeket megelőző időszakok kiemelten fontos szerepet töltenek be marketing szempontból, amely elsősorban a kereskedelem és a szolgáltatóipar résztvevőit érinti. A nagyobb ünnepek mellett hazánkban is évről évre egyre népszerűbbek azok az események, amelyek még nem tekintenek vissza olyan régi múltra, mint akár a Húsvét vagy a Karácsony. A Valentin Nap hazánkban a mai formájában egy relatív fiatal ünnepnek számít (1990-es évek óta ünnepeljük) azonban régi népi hagyományok előtte is léteztek.
Az ünnepek bevételnövelő hatásai évről évre erősödnek, pl.: az elmúlt 3 év Google keresési statisztikái szerint több, mint 60%-kal nőttek a Valentin napi keresések. Ezeket a statisztikai adatokat mindenképpen érdemes figyelembe venni az online értékesítés, vagy internetes értékesítés támogatás szempontjából!

Milyen online hirdetési és egyéb marketing lehetőségeket érdemes kihasználni?

Online hirdetések – Google és Facebook hirdetések

 

Érdemes Google és Facebook kampányokat is futtatni egyaránt, legyen szó ajándékötletekről, akciós szolgáltatásokról vagy egy romantikus vacsoráról, stb. – A felhasználók könnyedén rátalálhatnak a lehetőségekre, a mi bevételeink növelése mellett.

 

Pl: Virágüzletek és virágküldés, online asztalfoglalás az étteremben, kellemes és romantikus hétvége, csokoládékülönlegességek, kozmetikai kezelések, szexi fehérnemű, stb.

 

Akciós kuponok és kedvezmények

 

A különbözős akciós kuponok, páros ajánlatok vagy ár/ foglalási kedvezmények vonzó ajánlatok a felhasználók számára. Ezeket a kedvezményeket adhatjuk közvetlenül a vásárlás során egy adott időintervallumban, letölthető formában vagy feliratkozás során, stb.

 

Pl.: “Romantikus wellness hétvége ajándék italbekészítéssel/gyertyafényes vacsorával!”, “Foglaljon asztalt most Valentin napra és 20% kedvezményt adunk!”, “Lepd meg párod egy szexi fehérneművel és ajándék bonbont adunk mellé!” , stb.

 

Hírlevél

 

Feliratkozóinkat vagy követőinket hírlevélen keresztül is értesíthetjük a Valentin napi akcióinkról, azonban az időzítésre mindenképpen figyeljünk oda, hogy a vásárlóknak legyen idejük végig gondolni az ajánlatot és vásárolni. Továbbá ne feledkezzünk meg arról, hogy cselekvésre ösztönző részt is tartalmaznia kell a hírlevélnek!

 

Pl.: Akciós foglalási/rendelési lehetőség, kedvezmény kupon letöltése a hírlevélből, stb.

 

Fontos szempont minden hirdetés és akció esetében, hogy megfelelő módon keltsük fel vásárlóink figyelmét, melyhez a dekoratív kreatívok és videók szinte elengedhetetlenek, cselekvésre ösztönzik a felhasználókat!
A Webügy csapata minden online marketinggel kapcsolatos kérdésében készséggel áll rendelkezésére! Személyre szabott, kreatív megoldásainkkal hatékonyan segítjük hozzá, hogy elérhesse kitűzött céljait, hiszen…

 

Az Ön vállalkozásának webes ügyei a mi szívügyünk…


KAPCSOLAT