Webügy | Közösségi média - Webügy

Közösségi média

Teljesebbé válik általuk az online jelenlét

Webes felületeket hozunk létre, legyen szó weboldalról, webshopról, webportálról, egyéb az interneten elérhető nyilvános, vagy belső használatú felületekről.

A közösségi média felületek modern világunkban üzleti szempontból elsősorban a kiterjedt kapcsolati háló miatt válnak fontos ügyfélszerzési platformmá, hiszen gyorsan és pontosan juttathatjuk el üzenetünket a kívánt célcsoportnak. A közösségi média marketing terv kidolgozása során fontos szempont a rugalmasság és az aktuális trendek követése, hogy a folyamatosan változó igényekre és nagy tömegeket vonzó aktualitásokra azonnal reagálhassunk és a cégünk javára fordíthassuk. Nem minden közösségi média jelenlét alkalmas minden piaci szegmens számára, ezkért a marketing terv kidolgozásában, a lehetőségek felkutatásában és a közösségi profilok, hirdetések felépítésében is tejes körű segítséget nyújtunk ügyfeleink számára.állóan, akár a Webügy –gyel karöltve, gyorsan és sikerrel haladhat az elvárt célja felé.

Facebook

A Facebook mindennapi virtuális életünk legszélesebb körben használt színtere, ez által ezen a közösségi média platformon érhetjük el leghatékonyabban közönségünket, lehetséges ügyfeleinket. A Facebook jelenlétet minden olyan vállalkozásnak javasoljuk, akik a lehető legszélesebb körben szeretnének kommunikálni érdeklődőikkel.
2017-es felhasználói statisztikák szerint 5 821 000 magyar regisztrált felhasználó található a Facebookon, amelynek 95,6%-a aktív közösségi életet él.
A számtalan felhasználónak és a komplex kapcsolati hálónak köszönhetően tökéletes online platform a brand és közösség építéshez, valamint az értékesítési volumen növeléséhez. A közönségünkkel kapcsolatba léphetünk Facebook post-ok és Facebook hirdetések formájában is, amelyek segítségével követői tábort gyűjthetünk, weboldalunkra irányíthatjuk az érdeklődőket vagy akár a Facebook felületen keresztül ajánlatokat kínálhatunk, vagy azonnal is értékesíthetünk relatív alacsony költségvetés mellett. Ahhoz, hogy a Facebook jelenlét aktívan hozzájáruljon a forgalomnövekedéshez, folyamatosan frissülő tartalmakkal aktívan managelni kell a profilt, a hirdetések esetében pedig folyamatos optimalizálásra van szükség. A közösségi média profilok managelése időigényes feladat, azonban a Webügy közösségi média szakértői teljes körű segítséget nyújtanak cégének.

Linkedin

2017-es felhasználói statisztikák szerint 715 000 magyar regisztrált felhasználó található a LinkedIn-en, valamint a világ egyik legkiterjedtebb üzleti célú közösségi oldala.
A vállalkozás szempontjából a LinkedIn jelenlét különböző célokat szolgálhat. Azon kívül, hogy önmagában is fontos az üzleti jelenlét az oldalon, a LinkedIn kapcsolati hálózata a vállalkozás szempontjából hasznos platformja lehet a B2B kommunikációnak és értékesítésnek, továbbá a munkaerőtoborzás során a munkáltatók és munkavállalók körében is egyre népszerűbb kapcsolódási pont. A céges profilon megoszthatunk minden olyan információt, amely fontos a vállalkozás szempontjából, valamint különböző dokumentumokat, publikációkat és eredményeket tehetünk közzé.
A LinkedIn hirdetések- amelyekhez különböző célzási és elhelyezési módszereket alkalmazhatunk- alkalmasak közösség- és brandépítésre, lead generálásra, értékesítésre és figyelemfelkeltésre. A LinkedIn hirdetések relatív magasabb költséget jelentenek más közösségi média oldalakkal szemben, azonban pontosabban érhetjük el célcsoportunkat, mint a más social platformokon.
A LinkedIn üzleti közösségi média oldalt a Webügy szakértői azoknak a vállalkozásoknak ajánlják első sorban, akik B2B értékesítéssel foglalkoznak.

Pinterest

A Pinterest az egyik legnagyobb képmegosztó közösségi oldal (hazánkban növekszik a népszerűsége de első sorban az USA-ban elterjedt), amely üzleti szempontból elsősorban a különböző női célcsoportok körében népszerű.
2017-es felhasználói statisztikák szerint 946 000 magyar regisztrált felhasználó található a Pinteresten-en, első sorban 15-35 év közötti nők.
A Pinterest jelenlétet és hirdetéseket olyan vállalkozásoknak javasoljuk, amelyek elsősorban nőket céloznak vizuális tartalmakkal. A közösségi média oldalon úgynevezett pin-eket és hirdetéseket tehetünk közzé releatív szűk célcsoport számára, a korlátozott felhasználói körnek köszönhetően, azonban kiegészítő online platformnak tökéletes választás lehet olyan piaci szegmensek számára, mint pl.: szépségipari szolgáltatások- és termékek értékesítése, divatipari szolgáltatások- és termékek értékesítése, gasztronómiával kapcsolatos szolgáltatások, baba-mama témakörhöz kapcsolódó szolgáltatások és termékek, kreatív-hobbi termékek, stb.
A Pinterest közösségi média profil managelése hasonlóan más oldalakhoz időigényes feladat, amelyben teljes körű segítséget nyújt a Webügy csapata.

Twitter

Hazánkban a Twitter közösségi felülete kevésbé népszerű ugyan, mint a Facebook, azonban Európában és az USA-ban fontos szerepet tölt be.
2017-es felhasználói statisztikák szerint 582 000 magyar regisztrált felhasználó található a Twitter-en, amelynek 2%-a aktív közösségi életet él, így korlátozott elérésről beszélhetünk a magyar célközönséget tekintve.
A céges Twitter kommunikáció hasonlóan építhető fel, mint a Facebook esetében, azaz közösséget és brand-et építhetünk, valamint értékesíthetünk tweet-ek és hirdetések alkalmzásával. A Twitter nemzetközileg kiterjedt kapcsolati hálózatának köszönhetően jelenlétet és hirdetéseket azoknak a vállalkozásoknak javasoljuk, akik üzleti tevékenységüket nem csupán hazánkban folytatják és fontos számukra a nemzetközi ügyfélkör elérése is.
A Twitter profil managelésével és hirdetések kezelésével kapcsolatban a Webügy szakértői teljes körű segítséget nyújtanak.

Instagram

Hazánk legnépszerűbb képmegosztó közösségi média felülete az Instagram, amely önállóan és a Facebook-kal összekötve is használható. 2017-es felhasználói statisztikák szerint 1 139 000 magyar regisztrált felhasználó található az Instagramon, első sorban a 30 alatti korosztály körében népszerű közösségi média felület.
Üzleti szempontból az Instagram jelenlétet és hirdetéseket, azoknak a vállalkozásoknak ajánljuk, amelyek elsősorban vizuális tartalmakkal (fotókkal és videókkal) szeretnének érdeklődőikkel kommunikálni. Az Instagram világszerte széles felhasználói hálózattal rendelkezik, így marketing szempontból a brand és közösségépítés kap kiemelt szerepet. A jó minőségű és figyelemfelkeltő tartalmak megosztásával gyűjthetünk követőket, valamint ezen a felületen nagy hangsúlyt kap a “véleményvezérek” elérése és figyelmének megragadása is. Az Instagramon továbbá lehetőség van hirdetések elhelyezésére is, amelyek futhatnak önállóan vagy a Facebook hirdetési felületekkel megosztva is.
Az Instagram profil kezelése és a hirdetések managelése során szoros együtt működés szükséges a cég és a Webügy csapata között, hogy aktív jelenlétet és komplex stratégiát alakíthassunk ki.

Google+

A Google+ közösségi hálózata üzleti szempontból egy plusz felületet nyújt, ahol elérhetjük közönségünket, azonban a céges weboldal optimalizálása szempontjából biztosít igazán hasznos lehetőségeket.
2017-es felhasználói statisztikák szerint 196 000 magyar regisztrált felhasználó található a Google+-on, első sorban üzleti felhasználók.
Tevékenységtől függetlenül javasoljuk minden vállalkozásnak a Google+ céges profilt alkalmazását. Hazánkban a Google az elsődleges keresőfelület, amelyben minden vállalkozás szeretne a lehető legkedvezőbb pozícióban szerepelni a keresések során, amelyhez a Google+ egy újabb jelenléti felületet biztosít és segíti a kedvező pozíció elérését. A cég Google+ profilján hasznos feltüntetni a céggel kapcsolatos információkat, termékeket és szolgáltatásokat, valamint bizonyos időközönként frissíteni, így nem igényel mindennapos karbantartást.
A céges Google+ profil létrehozásával és kialakításával kapcsolatban kollégáink állnak rendelkezésére.

Snapchat

A Snapchat maximálisan újraértelmezi a közösségi média fogalmát azzal, hogy rövid ideig megtekinthető képes és videós tartalmakat oszthatunk meg. Hazánkban elsősorban a fiatalabb generációk körében népszerű a SnapChat, így azoknak az üzleti felhasználóknak ajánljuk a jelenlétet és hirdetéseket, akik ezt célközönséget célozzák.
2017-es felhasználói statisztikák szerint 493 000 magyar regisztrált felhasználó található a Snapchat-en, első sorban 25 év alatti fiatalok körében népszerű.
Marketing szempontból a Snapchat legnagyobb üzleti előnye, hogy jól felépített kedvező ajánlatokat kínálhatunk érdeklődőinknek, akiknek igyekezniük kell, hiszen ezek csak korlátozott időtartamban érhetőek el. A képes és videós hirdetések mechanizmusa pontosan tükrözi a fiatalabb generáció online szokásait, így könnyen céltérhetünk egy-egy marketing akcióval.
A Snapchat mareting stratégia kialakítása folyamatos együtt működés mellett alakítható, amelyben a Webügy szakértő kollégái nyújtanak segítséget cégének.

Youtube

A YouTube hazánk egyik legnagyobb videómegosztó felülete, amely a Google- hoz tartozik és az üzleti célú felhasználási lehetőségei a kiterjedt hazai és nemzetközi felhasználói hálózatának köszönhetően szinte kimeríthetetlenek.
2017-es felhasználói statisztikák szerint 3 849 000 magyar regisztrált felhasználó található a Youtube-on, és nem csupán zenei vagy vicces videók megtekintésére, de információ szerzésre is alkalmazzák.
A Youtube, mint kommunikációs csatornát üzleti szempontból több módon is alkalmazhatjuk. A céges vlogok (videó blog) közösség és brand építés szempontjából kínálnak lehetőséget, amelyekben szakmai vagy akár könnyed hangvételben is kommunikálhatunk követőinkkel legyen szó termék vagy szolgáltatás bemutatásról, újdonságokról és érdekességekről vagy egyéb olyan témákról, amelyek foglalkoztatják érdeklődőinket.
A vlog csatornák mellet, a Youtube, -mint a Google Display hálózatának egyik része- felületet biztosít hirdetések elhelyezésére is. A Youtube-on elhelyezhetünk képes és videós hirdetéseket is, amelyek a Google Adwords hirdetéskezelőben hozhatók létre és managelhetők. A Youtube-on megjelenő hirdetések alacsony költségvetés mellett képesek nagy látogatói forgalmat generálni, így brand építéshez és akciók meghirdetéséhez, figyelemfelkeltéshez javasoljuk a cégek számára.
A céges Youtube csatorna létrehozásával, managelésével és hirdetési lehetőségekkel kapcsolatban a Webügy szakértői mindenben megoldást nyújtanak vállalkozása számára.
A közösségi média felületek modern világunkban üzleti szempontból elsősorban a kiterjedt kapcsolati háló miatt válnak fontos ügyfélszerzési platformmá, hiszen gyorsan és pontosan juttathatjuk el üzenetünket a kívánt célcsoportnak. A közösségi média marketing terv kidolgozása során fontos szempont a rugalmasság és az aktuális trendek követése, hogy a folyamatosan változó igényekre és nagy tömegeket vonzó aktualitásokra azonnal reagálhassunk és a cégünk javára fordíthassuk. Nem minden közösségi média jelenlét alkalmas minden piaci szegmens számára, ezért a marketing terv kidolgozásában, a lehetőségek felkutatásában és a közösségi profilok, hirdetések felépítésében is tejes körű segítséget nyújtunk ügyfeleink számára.

Webtartalom fejlesztés Ajánlatkérés

Elérhetőségeit bizalmasan kezeljük! Hírlevelet nem küldünk, valamint harmadik fél részére nem adjuk ki!

KAPCSOLAT