Webügy | Online Marketing

Online Marketing

Jól optimalizálható eszközök a növekedéshez

Pontosan mi is ez?

Sokan foglalkoznak vele, de még mindig kevesen értenek hozzá. Ne költekezzen feleslegesen! Megkeressük, kidolgozzuk és alkalmazzuk az ügyfeleink számára leghatékonyabb online marketing tervet, hirdetési csatornákat és teljes körűen lebonyolítjuk kampányaikat.

Kereső optimalizálás (SEO)

A SEO (Search Engine Optimization), azaz Keresőoptimalizálás azt a célt szolgálja, hogy a weboldal a lehető legkedvezőbb pozícióban jelenjen a Google természetes találati listáján az egyes keresések alkalmával. A felhasználók keresési szokásaira vonatkozó statisztikai adatok szerint az érdeklődők csak bizonyos számú találatot néznék át, és a keresés során első helyeken szereplő weboldalakat tekintik meg, majd választanak szolgáltatót. Ahhoz, hogy hatékonyan vehessük fel a konkurenciával szemben a versenyt, jól optimalizált weboldalra van szükségünk. A keresőoptimalizálás során fontos, hogy a felhasználó szemszögéből kell a weboldalt vizsgálni és ennek megfelelően alkalmazni a különböző SEO beállításokat. A keresőoptimlizálás során beszélhetünk tartalomcentrikus SEO feladatokról, linképítésről, technikai SEO beállításokról, amely során a reszponzívitás napjainkban külön hangsúlyt kap, valamint számos egyéb keresőoptimalizálási tényezőt és beállítást kell figyelembe venni ahhoz, hogy a weboldal minden eszközön hatékonyan megtalálható legyen az érdeklődők számára. A Webügy szakértői átvizsgálják oldalát, kidolgozzák és végrehajtják a megfelelő SEO folyamatokat, hogy weboldala az elsők között jelenjen meg.

Adwords

Az online üzleti jelenlét egyik legfontosabb alapja, hogy akkor és ott legyen látható, amikor és ahol az ügyfelek keresnek. A Google AdWords hirdetések tökéletes online hirdetési megoldást nyújtanak a vállalkozások számára költségkerettől függetlenül, hiszen az AdWords hirdetések segítségével a kis cégek is generálhatnak nagy forgalmat. Hirdetésünket elhelyezhetjük a keresőhálózaton a számunkra releváns kulcsszavak megadásával, valamint a Google Display hálózata is számtalan lehetőséget kínál szöveges, képes és videós hirdetések elhelyezésére. Az AdWords hirdetések legnagyobb előnye, hogy egyaránt alkalmas brandépítésre, értékesítésre, valamint közvetett- vagy utánértékesítésre, amely eredményei pontosan kimutathatóak. A Google AdWords minősítési vizsgáival rendelkező Webügy szakértők átvizsgálják meglévő hirdetési fiókját, elemzik, majd komplex tanácsadással állnak rendelkezésére a hirdetések optimalizálásával kapcsolatban, valamint amennyiben még nem rendelkezik AdWords hirdetői fiókkal, létrehozzák azt és felépítik cége hirdetési kampányait a kívánt céloknak megfelelően.

Facebook hirdetések

A Facebook hirdetések lehetőséget adnak a vállalkozások számára, hogy a Facebook kiterjedt felhasználói hálózatának köszönhetően a lehető legszélesebb körben juttassák el szolgáltatásaikat és termékeiket az érdeklődőik felé. A Facebook hirdetésekkel nem csupán jól célozhatunk, de brandépítés céljából is figyelemfelkeltő, dekortív videós és képes tartalmakkal is felhívhatjuk magunkra a figyelmet. A Facebook különböző hirdetési lehetőségeinek köszönhetően több megoldás közül választhatunk, hogy miként szeretnénk szolgáltatásainkat és termékeinket eljuttatni az érdeklődőkhöz. A felhasználót irányíthatjuk a céges Facebook oldalunkra és a weboldalunkra is, annak függvényében, hogy követőtábort szeretnénk gyűjteni brandépítés céljából, vagy konkrét termék vagy szolgáltatási ajánlatot szeretnénk népszerűsíteni. A Facebook hirdetések segítségével relatív alacsony költségvetés mellett nagy forgalmat tudunk generálni, legyen szó elérési számokról, vagy a felhasználók által végrehajtott tevékenységekről. A Webügy szakértői teljeskörű segítséget nyújtanak már meglévő Facebook hirdetési fiókok átvizsgálásával, optimalizálásával és az új fiókok kampányainak felépítésével kapcsolatban.

Elemzés és tanácsadás

Legyen szó weboldalról (felépítés, tartalom, funkció és SEO elemzés), közösségi média profilról, hirdetői fiókról vagy egyéb online felületről, a jól működő és bevételt termelő koncepció kidolgozásának az alapja egy átfogó elemzés készítése. Az elemzések során több szempontból vizsgáljuk a kívánt platformot, valamint az egyes online felületek működési összefüggéseit, azaz ahhoz, hogy a cége online jelenléte forgalmat is generáljon pontos képet adunk a weboldal, közösségi média profilok és hirdetési fiókok kapcsolatáról és működési hatékonyságáról (forgalom forrása, iránya, a felhasználók viselkedése, összetétele és a hibaforrások feltárása). Az átfogó elemzést követően írásos anyagot készítünk, amelyet a cége piaci jellemzőinek és az egyéni céljainak megfelelő javaslatokkal egészítünk ki. A tanácsadás során olyan stratégiai megoldásokat tárunk fel, amelyek az online felületeket önmagában és komplexen is képesek hatékonyabbá tenni. A felmérés során a cél, hogy a Webügy szakemberei pontos képet adjanak cége jelenlegi online helyzetéről és megfelelő tanácsokkal szolgáljunk arra vonatkozóan, hogy hogyan növelhetné az oldal látogatottságát és cége forgalmát.

LinkedIn hirdetések

A LinkedIn a legnagyobb üzleti közösségi oldal, amely széles körben kiterjedt felhasználói hálózattal rendelkezik mind üzleti profilok, mind egyéni felhasználói profilok tekintetében. A LinkedIn hirdetések alapvetően a B2B szektorban történő tevékenységet és a munkaerőszerzést segítik elő. A hirdetésekkel lehetőségünk nyílik az értékesítésre, lead szerzésre, figyelemfelkeltésre és közösségépítésre is egyaránt. A LinkedIn hirdetések relatív magasabb költségkeretet igényelnek, mint az egyéb közösségi média hirdetések, azonban a célozhatóság sokkal pontosabb lehetőségeket kínál azoknak a cégeknek, akik elsősorban a B2B kommunikáció és értékesítés elősegítsére, valamint munkaerő toborzásra használják. A LinkedIn hirdetések felépítése pontos egyeztetést és együtt működést kíván a Webügy szakértők és a cég között, hogy jól kidolgozott hirdetési koncepcióval segíthessük céljai elérésében.

Hírlevél kampány

A jól felépített hírlevél kampányok egyaránt elősegíthetik az ügyfélszerzési és ügyfélmegtartási folyamatokat is, hiszen a kampányok hosszútávú célok és időszakos akciók kommunikálására is egyaránt alkalmasak. A hírlevél kampányokat két típusba sorolhatjuk üzleti céljainak függvényében. Hírlevélről beszélünk abban az esetben, ha a meglévő és bővülő ügyfélbázisunk számára folyamatosan ütemezett információs anyagokat küldünk, amelyek lehetnek hasznos információk, közérdekű tudnivalók, érdekességek és egyéb releváns hírfolyamok. A hírlevelek folyamatos kapcsolat fenntartásra és ügyfél megtartásra szolgálnak elsősorban. A hírlevél kampányok másik típusa a jól felépített e-mail marketing kampány, amelyben akciók, felhívások és egyéb kedvezményes promóciók szerepelnek. Az e-mail direkt marketing kampányok célja az ügyfélszerzés és a meglévő ügyfélkör megtartása. A hírlevél és e-mail marketing kampányok precíz koncepciót és kivitelezést igényelnek, mind tartalom marketing, mind kreatívok tekintetében, amelyben teljes körű segítséget nyújt a Webügy csapata.

Blog írás

Az üzleti célú blogírás, mint tartalom marketing elem, a weboldal optimalizálása és a közösségépítés szempontjából is kiemelten hasznos. Elsőre egyszerű feladatnak tűnhet, azonban ahhoz, hogy hatékonyan hozzájáruljon a forgalomnöveléshez, komoly szakértelmet és naprakész online ismereteket kíván, legyen szó szakmai, vagy populárisabb írásokról. A weboldal tartalmi elemei között a blog az az egység, ahol olyan információkat, érdekességeket és releváns témákat fejthetünk ki, amikkel a követőtáborunkat és ügyfélkörünket szeretnénk megfogni, azaz a felhasználó szemszögéből kell érdekessé tenni a weboldalt. A blogírás másik szempontja pedig a folyamatosan frissülő, tartalomcentrikus keresőoptimalizálás, amely célja, hogy a weboldal kedvező pozicióban jelenjen meg a természetes találati listán. A feladatok során szoros együttműködést alakítunk ki ügyfelünkkel, és egy tematikai stratégiát építünk fel. Kollégáink az aktuális SEO irányelveknek megfelelő, jól optimalizált, releváns és képes/videós tartalommal kiegészített blogbejegyzéseket készítenek és publikálnak a weboldalon, a marketing stratégiának megfelelő időközönként.

Stratégia tervezés

Vállalkozásának megvannak a pontos célkitűzései, de nem tudja hogyan érje el a leghatékonyabban? Ahhoz, hogy cége eredményesen kommunikálhasson érdeklődőivel az online felületeken, jól felépített és adott időtartamra előre megtervezett online marketing stratégiára van szükség. A stratégia tervezése során szükséges meghatározni, hogy ki a célközönségünk, hol és milyen kommunikációs csatornán érjük el. A stratégia tervezés során több kommunikációs online csatorna együttes működését alakítjuk ki, amelyek párhuzamosan vagy együtt működve is futhatnak. A marketing stratégiák kidolgozása során kiemelten fontos az adatok gyűjtése és folyamatos elemzése, hiszen ezeknek köszönhetően optimalizálhatjuk online kommunikációnkat. Úgy véljük, minden vállalkozás más és más, így nem léteznek szabvány megoldások, mindig a cég ügyfélkörének egyedi viselkedésére szükséges reagálni. A Webügy szakértői egyedi online marketing stratégiát dolgoznak ki a vállalkozása igényeire szabva, amely segítségével növelheti weboldala forgalmát és bevételeit egyaránt, valamint aktív közösséget építhet új és meglévő ügyfelköréből.

A WEBÜGY ÁLTAL KIDOLGOZOTT ÉS LEBONYOLÍTOTT MARKETING KAMPÁNYOKRA EGYARÁNT JELLEMZŐ:

A Webügy szerint minden vállalkozás más és más, így minden vállalkozás számára egyedi marketing koncepciót dolgozunk ki, a céljainak és az aktuális marketing trendeknek megfelelően. – Közösségi média oldalak létrehozása és kezelése, hirdetések; Google kampányok (szöveges, képes és videós hirdetések).

 

Nem terheljük felesleges költségekkel! Számunkra fontos, hogy folyamatos optimalizálás mellett a legtöbbet hozzuk ki a lehetőségekből.

 

Valódi eredményről akkor beszélünk, ha az Ön vállalkozásának megfelelő célokat érünk el, legyen szó brandépítésről vagy forgalomnövelésről. Egy jó akció, egy sikeres kampány vagy figyelemfelkeltő hír és az Ön cége is meghatározó részvevője lesz a piacnak.

 

Az általunk kidolgozott koncepció abban az esetben kerül megvalósításra, amennyiben Ön is elfogadja. A Webügy számra fontos, hogy csapatként együttműködve valósíthassuk meg a célokat.

 

Az online jelenlét egyik legmeghatározóbb előnye, hogy pontosan nyomon követhető és mérhető minden adat. A Webügy pontos statisztikát készít minden folyamatról, amely nem csupán a visszajelzés, de a további fejlődés szempontjából is kiemelt szerepet tölt be (Google Analytics, Smartlook, stb.).

Online Marketing

Elérhetőségeit bizalmasan kezeljük! Hírlevelet nem küldünk, valamint harmadik fél részére nem adjuk ki!

KAPCSOLAT