Webügy | Rólunk

Rólunk

Bemutatkozunk

Kik vagyunk…

A Webügy szolgáltatási portfólió mögött több cég magasan képzett szakemberei állnak. Mérnökök, informatikusok, fejlesztők, tanácsadók, PR- és marketing szakértők, kommunikációs- és értékesítési szakemberek, designerek, grafikusok, akik célkitűzéseik és hivatástudatuk okán képesek együtt gondolkodni, alkotni és hatékonyan dolgozni. Nem lenne lehetséges ennek a piacon egyedülállóan széles szolgáltatási palettának az eredményes működtetése, ha az érintett szakterületekre nem biztosítanánk a megfelelő méretű és összetételű szakembergárdát. Az eredmények elérésében, valamint az ügyfelekkel való kommunikációban viszont egy összeforrott és erőt képviselő egységet alkotva működik ez a sokrétű és képzett csapat.

Ügyfeleink és megbízásaink három fő csatornán érkeznek

Telefonos, direkt megkeresések alapján0%
Ajánlások és a kapcsolati tőkén keresztül0%
Online marketinghez köthető megkeresések által0%

Mire számíthatnak leendő ügyfeleink, amennyiben a Webügy szolgáltatásait, valamint a velünk való együttműködést választják?

 

A Webügy szolgáltatásai esetében nincsenek sztenderdek és mindenkire egységesen alkalmazható megoldások. Mi abban hiszünk, hogy minden vállalkozás egyedi: más – más igényekkel, szükségletekkel és elvárásokkal. Tapasztalataink szerint mindössze egy közös pont van, – legyen szó bármilyen jellegű feladatról – hogy minden ügyfelünk ragaszkodik a minőségi és eredményes teljesítéshez. Számunkra a legfontosabb ügyfeleink, megbízóink maradéktalan elégedettsége. Megbízásokat kizárólag alapos szakmai felmérést, tájékozódást követően tudunk vállalni. A teljesítés folyamán igyekszünk a legmagasabb szakmai tudást és a szükséges idő ráfordítást biztosítani a kívánt eredmény elérése érdekében.

Mielőtt egy cég az ügyfelünkké válik, igyekszünk mindent megtenni, hogy az alapvető bizalmat kialakítsuk, amely véleményünk szerint több összetevőből áll: egyrészt a megfelelő szakmai hitelesség, másrészt a kommunikáció, viselkedés, megjelenésünk emberi oldala, azaz a szimpátia.

 

Ügyfélkapcsolataink kialakítása minden esetben telefonos kapcsolatfelvétellel indul, melyet szerencsés esetben egy személyes találkozó követ. Ehhez, több okból is ragaszkodunk és elengedhetetlen része kell legyen a folyamatoknak, még abban az esetben is, ha leendő ügyfelünk úgy ítéli meg, erre semmi szükség. Mi szeretünk a szemébe nézni leendő ügyfelünknek. Fontosnak tartjuk, hogy bárminemű megbízás, vagy ajánlat előtt legyen rá lehetőség, hogy személyesen átbeszéljük, körbejárjuk egy kötetlen beszélgetés alkalmával, hogy a két fél pontosan mit várhat a másiktól és mire van szüksége a gördülékeny ügymenet, valamint a kívánt cél elérése érdekében. A találkozókat igyekszünk rugalmasan létrehozni, szívesen megyünk is, de budai irodánk ajtaja is nyitva áll bárki számára.
Az ajánlatok kidolgozásánál figyelembe vesszük és meghatározzuk a megvalósításhoz szükséges, valamint az igénykehez igazodó idő alapú ráfordítások mértékét, a feladatok típusát és ütemezését. A megbízáshoz kapcsolódó pénzügyi kötelezettségek tekintetében, igyekszünk a megrendelő ügyviteli és anyagi lehetőségeit is szem előtt tartani.
Az általunk használt ügyviteli rendszer okán, minden ajánlat központilag kerül kiküldésre és nyilvántartásra 15 napos érvényességi idővel, amely a megrendelő jelzése alapján módosítható. Minden ajánlatot utánkövetünk, azaz 15 nap után elektronikus levélben ismételten kapcsolatba lépünk az ajánlatkérővel.

 

  • Fix árajánlat – nincs költséget befolyásoló, jelenleg ismeretlen tényező
  • Indikatív ajánlat – a teljesítés alatt bizonyos elemek előre nem tervezhető ráfordításokat igényelhetnek

 

Az ajánlatok kidolgozásánál figyelembe vesszük és meghatározzuk a megvalósításhoz szükséges, valamint az igénykehez igazodó idő alapú ráfordítások mértékét, a feladatok típusát és ütemezését. A megbízáshoz kapcsolódó pénzügyi kötelezettségek tekintetében, igyekszünk a megrendelő ügyviteli és anyagi lehetőségeit is szem előtt tartani.

Az általunk használt ügyviteli rendszer okán, minden ajánlat központilag kerül kiküldésre és nyilvántartásra 15 napos érvényességi idővel, amely a megrendelő jelzése alapján módosítható. Minden ajánlatot utánkövetünk, azaz 15 nap után elektronikus levélben ismételten kapcsolatba lépünk az ajánlatkérővel.

 

Az ajánlat elfogadása esetén, melyet írásban kérünk megerősíteni, projekt összeghatár függvényében alakítjuk ki a megbízást.

 

Nettó fél millió forint alatti un. kis projekt esetében – Megrendelő
Nettó fél millió forint felett – Vállalkozási Szerződés kerül kialakításra

Időalapú költségek és a teljesítések

 

A megbízás jellegétől függetlenül, minden esetben előre, a megrendelő által érthető formában meghatározzuk az elvégzendő feladatokat és azok szükséges időráfordítását. Az időintervallumokat főként a gyakorlati tapasztalatok alapján, a feladatok paramétereinek ismeretében, pontosan meg tudjuk határozni. Gyakorlatilag az időráfordítás határozza meg a költségeket. Azokban az esetekben, ahol a feladat előre nem látható okok miatt nem megoldható a meghatározott időkereten belül, sem történik túlszámlázás. Ilyen esetben előzetesen egyeztetünk a megrendelővel és kizárólag az Ő jóváhagyásával történik többletráfordítás, vagy a feladat átütemezésre kerül egy következő időszakra. Kizárólag jóváhagyott ráfordítással és költségkerettel rendelkező megbízások teljesítését kezdjük meg. Nem fordulhat elő, hogy megbízóink nem várt, vagy nem tervezett költséggel szembesülnek. Az elvégzett feladatok elfogadását, igazolását írásban kérjük a megrendelőtől. A nevezett írásos igazolás ún.: „teljesítési jegyzőkönyv” alapján kerül kiszámlázásra a feladatra meghatározott, ajánlatban, megrendelésen, szerződésben szereplő díj.

Tervezés

 

Mind az eredményesség, mind a hatékonyság, valamint a költségek ésszerű keretek között tartásának egyik fő pillére a gondos igényfelmérés, üzleti modell feltérképezése, az integráció körülményeinek megismerése, valamint ezek összessége alapján meghatározott követelmények szerinti tervezés. Kijelenthető, hogy minden feladat első fázisa a felek által átlátható és érthető, valamint az elvárásoknak maradéktalanul megfelelő tervek (vizuális, írásos) elkészítése, amely alapot teremt a gyors kivitelezésre, valamint a csalódások és félreértések elkerülésére. A Webügy portfólió elemeinek majd mindegyikére igaz, hogy a megismert igények, elvárások, célok és a rendelkezésre álló lehetőségek alapján létrehozott tervek, önálló eredménytermékként is értékelhetőek, azaz olyan dokumentációt biztosítunk megrendelőinknek, amely teljes mértékben tükrözi a megvalósítás összes elemét.

Senkitől sem várjuk el, hogy a másoknak elvégzett munkáink alapján döntsön mellettünk, inkább a saját benyomásai és tapasztalatai legyenek az irányadók. Az igények és az elvárások, de legtöbbször a körülmények is eltérőek. Garanciát jelenthet a Webügy vonatkozásában, hogy itt a megrendelő a saját igényeire és elvárásaira szabott tervek alapján láthatja és dönthet arról, hogy képesek vagyunk e teljesíteni azokat, vagy sem.

ége miatt, majd minden esetben eltérő szintű együttműködések kerülnek kialakításra. Összetett, több területet érintő megbízások, de kisebb projektek esetében is arra törekszünk, hogy megrendelőinkből partnerek legyenek és hosszútávon fenntartható, eredményes együttműködésben legyen része mindkét félnek.

A Webügy portfólió a vállalt feladatok és a megrendelők sokrétűsége miatt, majd minden esetben eltérő szintű együttműködések kerülnek kialakításra. Összetett, több területet érintő megbízások, de kisebb projektek esetében is arra törekszünk, hogy megrendelőinkből partnerek legyenek és hosszútávon fenntartható, eredményes együttműködésben legyen része mindkét félnek.

Írjon nekünk, 24 órán belül válaszolunk minden megkeresésre! Hibát szeretne bejelenteni? Azt is itt teheti meg! Köszönjük!

Elérhetőségeit bizalmasan kezeljük! Hírlevelet nem küldünk, valamint harmadik fél részére nem adjuk ki!

KAPCSOLAT