Webügy | Webtartalom fejlesztés

Webtartalom fejlesztés

Növelje meg webfelülete hatékonyságát

A Kulcs a kreatív gondolkodás és a megfelelő szintű, naprakész marketingszemlélet. Ezek összehangolt eredménye biztosítja az elégedettséget.

A weboldal szakmai tartalmának fejlesztésében teljes körű segítséget nyújtunk szorosan együtt működve ügyfeleinkkel, hogy ne csupán a szakmaiságnak feleljen meg a szöveges tartalom, de a Google számára is releváns legyen.

A folyamatosan frissülő tartalmak esetében nem csupán javaslatokat teszünk, de igény esetén blog írást is vállalunk. A Webügy által írt webszövegek az aktuális online marketing és Google trendeknek maximálisan megfelelnek.

Gondolkozzunk komplex-en! Teljes marketing stratégiákat dolgozunk ki, hogy a webtartalmak a kapcsolódó social felületeken is izgalmasak, figyelemfelkeltőek legyenek. Akciók, játékok, reklámok és egyéb felhívások segítségével segítünk megnövelni weboldala látogatottságát és potenciális ügyfelei számát.

A vizuális élmény is fontos, ezért grafikai tervezéssel és kreatív szolgáltatásokkal tesszük érdekesebbé a szöveges webtartalmakat. Megvalósítjuk konkrét grafikai elképzeléseit, vagy javaslatokat is teszünk a mai modern trendeknek megfelelően, legyen szó képes vagy videós tartalmakról.

Mint minden online felületnél, itt is kiemelt szerepet kap a mérhetőség. A különböző webtartalmak látogatottságáról és a felhasználók tevékenységeiről pontos statisztikát készítünk, hogy ne csak érezze, lássa a fejlődést, hanem a további lépéseket megtervezhessük.

Webszöveg írás

A weboldal szöveges tartalma kiemelt jelentősséggel bír és kivételes szabályai vannak, hiszen nem csupán az érdeklődők tájékoztatását szolgálja, illetve hozzájárul a design kialakításához, de a keresőoptimalizálás szempontjából is meghatározó. Akár könnyű feladatnak is tűnhet a weboldal szöveges tartalmának megírása, azonban nem egyszerűen csak leíró szövegezésről van szó, hanem a weboldal tartalomcentrikus keresőoptimalizálásáról és a magas minőségű ügyféltájékoztatásról, felhasználói élmény biztosításáról egyaránt. A webszöveg és marketing szöveg írás ma már külön szakmának számít és nem elegendő jó gondolatokat leírni, vagy összeollózni egy-két mondatot, hiszen nem csupán a látogatóinkat veszíthetjük el a kellő tartalom hiányában, de a Google is megbüntethet minket a másolt szövegekért. A leírtakat végig gondolva megéri gondosan, a megfelelő mennyiségben és minőségben összeállítani a weboldal szöveges tartalmait. A Webügy szakértői átvizsgálják meglévő webszövegeit, fejlesztik vagy igény esetén megírják a weboldal teljes szöveges tartalmát az aktuális irányelveknek megfelelően.

Blog / Hírfolyam írás

A weboldal szöveges tartalmait alapvetően két kategóriába sorolhatjuk funkció szerint. Első a weboldal leíró és tájékoztató szövegei. Ezek állandó, vagy ritkán frissülő webtartalmat jelentenek. A webszövegek másik kategóriáját, a folyamatosan frissülő blog tartalmak, vagy hírfolyam képviseli. A marketing szövegek (blog/hírfolyam) tartalmi stratégiáját a cég tevékenységének és piaci szegmensének megfelelően szükséges felépíteni, amelyben érdemes több témakörre is kitérni. A blogbejegyzések és hírek kategóriájában érdemes fontos információkat, populárisabb érdekességeket, szakmaibb hangvételű leírásokat és egyéb olyan témákat kifejteni, amelyek felkelthetik az ügyfelek vagy érdeklődők figyelmét, valamint már akár korábban felmerült kérdéseket is megválaszolhatunk. Az ötletes tartalmakon túl, a blogbejegyzések szövegezése keresőoptimalizálási szempontból nagy hangsúlyt kap, így nem csupán ügyfeleink felé, de a Google felé is “kommunikálunk” blog írás során. A tartalomcentrikus keresőoptimalizálás egyik legnépszerűbb eszköze a blog írás, amelyhez naprakész technikai tudás szükséges az aktuális SEO trendekkel kapcsolatban. Mi, a Webügy csapata, teljes körű szakmai segítséget és szolgáltatást kínálunk a blog és hírfolyam írással, manageléssel kapcsolatban is, hogy weboldala mindig naprakész és informatív lehessen.

Vizuális tartalomfejlesztés

A weboldal képes és videós tartalmai egyre nagyobb hangsúlyt kapnak, ezért fontos, hogy a kellő vizuális tartalommal rendelkezzen. Az aktuális statisztikák szerint egyre inkább a képes, de legfőképpen videós tartalmak kerülnek előtérbe nézettségi és aktivitás ösztönzési szempontból, amelynek köszönhetően az érdeklődőkből sokkal nagyobb százalékban válik ügyfél. A képes és videós tartalmak a design funkción kívül alkalmasak tájékoztatásra, figyelemfelkeltésre, valamint fontos statisztikai információ, hogy ezeknek köszönhetően akár hetekkel később is megmaradnak a látott információk a felhasználók emlékezetében. A weboldal tartalmi felépítése során érdemes hangsúlyt fektetni a szöveges és vizuális elemek egyensúlyának kialakítására és ízléses elhelyezésére. Szakértőink teljes körű segítséget nyújtanak a képes és videós tartalmak kialakításában, feltöltésében vagy azok elkészítésében, legyen szó grafikai munkáról, fotózásról vagy videó készítésről.

Termékfotózás / 3D

Egyre nagyobb jelentőséggel bír, hogy látogatóinkat minőségi vizuális tartalommal kényeztessük webfelületeinken. Ennek egyre gyakoribb vállfaja a mozgatható termékfotók, amelyet a látogató kedvére mozgathat az oldalon (akár 360°-ban is), ezáltal minél részletgazdagabban megismerve a terméket. A Webügy ügyfeleinek lehetősége van az általuk forgalmazott termékekről kifejezetten erre a célra fotókat készítettni, amelyet komplex szolgáltatás igénybe vétele esetében el is helyezünk a kívánt webfelületen.

Panoráma fotózás / 3D virtuális

Több területen már régóta alkalmazott eljárás az úgynevezett virtuális séta, ahol az oldal látogatója mintha ott lenne bebarangolhat egy adott helyszínt, vagy akár megtekinthet egy üzletet, vendéglátó egységet, vagy magát a szállodai szobát, ahol megszállni tervez. Egyre nészerűbb az úgynevezett Business Wiev, mellyel a leggyakrabban a Google-ban találkozhatunk. Tegye egyedivé weboldalát és mutassa be részletesen egy virtuális 3D-s bejárással szolgáltatásait és a helyszíneket. A Webügy a legmodernebb eszközökkel és technikai megoldásokkal áll rendelkezésére.

Arculattervezés

Az ízlésesen kialakított arculat, logó és webdesign a felhasználói élmény és a presztízs szempontjából is meghatározó. A cég arculati megjelenése a brand építése és az érdeklődők szimpátiájának felkeltésének elsődleges vonala. Az egységes online megjelenés során arculattervezési szempontból beszélhetünk céges logóról, webdesign-ról, a közösségi média felületek vizuális megjelenéséről, és egyéb online felületek design-járól, valamint az ezekhez igazodó offline elemekről is, mint névjegykártya, borssúrák és katalógusok, flyerek és egyéb anyagok. Az arculattervezés komplex folyamata során szoros együtt működés szükséges a cég és és a szakértő között, hiszen a céges arculatnak és elemeinek maximálisan tükrözni kell a vállalkozás által képviselt értékeket. Az arculati elemek tervezése során több lehetséges megoldás születik, amelyekből ügyfelünk kiválaszthatja a legmegfelelőbbet és további igazítások során kialakul az új céges arculat. Legyen szó teljes átalakításról, újratervezésről vagy egy frissen induló cég arculatának megtervezéséről és kivitelezéséről mi, a Webügy szakemberei kreatív és a mai design elvárásoknak megfelelő szolgáltatásokkal állunk rendelkezésére.

Webtartalom fejlesztés Ajánlatkérés

Elérhetőségeit bizalmasan kezeljük! Hírlevelet nem küldünk, valamint harmadik fél részére nem adjuk ki!

KAPCSOLAT