Ajánlatkérés
Soha többet Ads?!

Soha többet Ads?!

A Google partnerség elnyerése kapcsán gondoltunk egyet.

Eddig miben segítettünk konkrétan ügyfeleinknek? 

1. Segítettünk kiigazodni az online hirdetések és a Google összetett világában.
2. Profitorientált marketing stratégia összeállításában.
3. Értékesítést támogató hirdetési kampányokkal növeltük bevételeiket.

Munkánk során számtalan pozitív-és negatív tapasztalattal gazdagodtunk eddig is, melyekből most
összegyűjtöttünk  néhányat:

Ügyfeleink körében (a teljesség igénye nélkül):

Rossz tapasztalatok

Ez az a kulcsmondat, amivel a legtöbbször találkozunk. Ilyenkor már pontosan tudjuk, hogy csak idő kérdése, és ügyfeleink véleménye megváltozik. A számok ugyanis nem hazudnak.

Szakmai hiányosságok

Ha valaki rápillant az Ads felületére, pontosan láthatja, hogy – annak komplexitása miatt -  felületes tudással aligha tudja eredményesen kezelni. Sok cégvezető próbálja maga ellátni a feladatokat, de egyrészt nagyon sok időbe telik a folyamatos tanulás, másrészt – ahelyett, hogy hirdetései profitot eredményeznének – a nem hatékony hirdetések csak a költségeket növelik.

Technikai hiányosságok

Az Ads, mint hirdetési platform, rendkívül összetett. Ha valaki nem járatos a kezelésében, aligha tud eredményeket hozni. Nem beszélve arról, hogy számos olyan hasznos lehetőséget rejt magában, amely komoly eredményeket hozhat a konverzió növekedése terén. Ilyen például a remarketing lehetősége. Ebben az esetben már nem elég csak az Ads-hez érteni, a honlap forráskódjában is tudni kell módosításokat eszközölni. Érdemes feltenni a kérdést, hogy megéri-e saját zsebünk kárán „gyakorolni”, vagy kevesebb idő alatt, összességében kevesebb költségért hozzáértő szakemberekre bízni a feladatot.

Alacsony időráfordítás

Munkatársaink munkaidejük jelentős részét (15-25%) töltik folyamatos tanulással és az Ads új funkcióinak maximális kihasználása érdekében történő információgyűjtéssel. Őszintén! Van Önnek erre energiája?

Hibás mérések

Az eredményesség mérése néha nem egyszerű feladat. A Webügy Kft. több olyan eszközt használ egyszerre, amely a lehető legtöbb információval szolgál az adott oldalak kapcsán. Ergo így nem egy, hanem számos platformot kellene összekötnie és eredményeit összefésülnie. Biztosan van erre energiája?

Alacsony minőségi mutatók

Az Ads rendszer a hirdetési költséget a minőségi mutató, a maximum licitajánlat és a használt hirdetésbővítmények alapján határozza meg. Milyen magasak az Ön minőségi mutatói? Biztos, hogy minden lehetőséget kihasznál?

Hibás licitstratégia

Az Ads fiókok elemzése során gyakran találkozunk koncepció nélküli, a szakember számára logikátlan licitajánlatokkal. Ön mennyi figyelmet fordít a licitajánlataira? Akár naponta ránéz költéseire?  

Rossz kampányszerkezet

Egy AdWords fiók esetében a kampányszerkezet döntő fontosságú. Egy jól felépített fiókot egy jártas szem gyorsan átlát és kezelni is sokkal könnyebb. Az Adwords kampányai jól strukturáltak?

Kampánystratégia hiánya

Az Ads kampányok elemzésekor gyakran szembesülünk átláthatatlan szerkezettel, ami egyértelműen jelöli a stratégiai felépítés hiányát. Ön stratégiákban gondolkodik?

---

Számtalan kérdés felmerülhet még, amire nehéz válaszolni annak, aki elveszett az Ads szerteágazó rendszerében. Éppen ezért, a legjobban akkor jár, ha előveszi számológépén és kiszámolja mennyi idő- és költség Önnek az, hogy próbálja megtanulni ezt a ma már önálló szakmát. Kérjen egy ajánlatot tőlünk, és vesse össze a számokat!

Mit mondanak a számok? :-) 

 AJÁNLATKÉRÉS ITT>>>

 

Copyright 2018 © Webügy Kft.