Projektindítás
kezdés mindenkor az előre megbeszéltek szerint, a stratégiának, vagy a kampánynak megfelelő időpontban történik. Fontos, hogy a munka megkezdéséhez elengedhetetlen hozzáférési adatokat, információkat, esetleges anyagokat megkapjuk, valamint a hirdetések vonatkozásában a költségkeret feltöltéséről a megbízó gondoskodjon.
Marketingstratégia kidolgozása
Hosszbabtávú, strukturált marketing célok esetében nem szabad átgondolatlanul kampányokat indítani, valamint nem szabad figyelmen kívül hagyni a több csatornás megoldásokat. Egy mindenre kiterjedő marketingstratégia kidolgozása az alapja a siker elérésének. Ennek keretén belül kidolgozzuk és meghatározzuk a fő célokat, és az elérésükhöz szükséges eszközöket.
Folyaymatos optimalizálás
Minden kampány tekintetében- azok indítása után-, az elsődlegesen beérkező eredményadatok felülvizsgálata elengedhetetlen. A megkapott adatok alapján, korrekciókat hajtunk végre és ezt hétről – hétre meg is ismételjük. Folyamatosan figyelemmel kisérjük a konkurens cégek aktivitását is, ezzel is növelve az eredményességet.
Riport
Az elvégzett munkákat és a kampányok eredményeit a hónap végén riportáljuk a megbízóink felé, egy pontos elemzés segítségével. Ez által nem csupán a szolgáltatás keretein belül elvégzett feladatok ellenőrizhetők, hanem a kampányok minősége, eredményei a konverziós mutatók, valamint azok költsége is.
Tanácsadás
A tanácsadás tekintetében fontos, hogy nem meggyőzni akarunk senkit! Igény esetén javaslat csomagokat állítunk össze, melyek főbb összetevői azok a területek, lehetőségek, intenzitások, melyek által a kitűzött célok elérését biztosítani lehet. A megadott információkat nem válogatjuk le, így azokat a negatívumokat is megfogalmazzuk, amik gátló tényezői a fejlődésnek. Ez lehet egy korszerűtlen webfelület, hibás, ám elengedhetetlen koncepció, vagy az indokolatlan spórolás.
Marketing célok elérése
Mi abban hiszünk, hogy az „efféle” megbízások egy esetben fenntarthatók, ha annak van eredménye, és minden költség- nem csupán statisztikailag, hanem szabadszemmel látható módon is- képes megtérülni. Ehhez mindkét fél pozitív és eredménycentrikus hozzáállására van szükség és arra, hogy a részeredmények alapján az egymás iránti bizalom folyamatosan erősödjön, hiszen ez által teremtődik meg az a harmónia az együttműködésben, amely az üzleti célok elérésben elengedhetelen.