Ajánlatkérés

Weboldal és webshop
készítés

Webes felületeket hozunk létre

Referenciák

Weboldal, webshop, webportál, egyéb az interneten elérhető nyilvános, vagy belső használatú webfelület


Korunk nagy vívmánya, hogy legyen szó bármilyen jellegű igényről, már kereshetünk is a neten. Ennek előnye elsődlegesen a felhasználók oldalán csapódik le, hiszen rendkívül gyorsan és egyszerűen jutnak számukra fontos információkhoz. Nem elhanyagolható tény, hogy azok a szolgáltatók, kereskedők, akik gyorsan és konkrét információkkal érik el a felhasználókat, szintén hatalmas előnyöket realizálnak webes felületeikből konkurenciájukkal szemben. Ennek okán rendkívül kiélezett verseny folyik az internetes keresőkben a minél előnyösebb pozíciókért. Ahhoz, hogy profitálhassunk az internet adta előnyökből, ma már nélkülözhetetlen egy gyors, modern irányelveknek megfelelő, informatív webes felület. Egy jó webfelület (weboldal / webshop) ma már eszközkövető (reszponzív), azaz bármely internet elérésre alkalmas eszközön optimalizálva jeleníti meg a tartalmakat, a megfelelő felhasználói élményt biztosítva. Egy, a mai kor elvárásainak megfelelő webfelület letisztult, áttekinthető és mindig a lényegi a felhasználókat leginkább érdeklő információkra fókuszál. Nélkülözi a „csilli-villi” hatásvadász elemeket és képes azt a minőséget és színvonalat tükrözni, amit az oldal tulajdonosa is képvisel.

A weboldal-, vagy webshop készítés során elsődleges szempontok:

  • Használhatóság - user / admin
  • Optimalizáltság
  • Eredményesség

A webfejlesztés minden esetben gondos és körültekintő tervezést igényel. A tervezés kiterjed a weboldal, vagy webshop frontend elemeire, különös tekintettel a felhasználói élményre, valamint az oldalfunkciók elvárásaira is.

Az igényekhez és a funkcionalitáshoz igazodó technológia mentén fejlesztjük a webfelületeket, ügyelve arra, hogy az általunk fejlesztett felület és annak tartalma megfeleljen a legtöbb felhasználó által használt böngésző elvárásainak.

A kivitelezés folyamatába bevonjuk ügyfeleinket:

  • Meghallgatjuk az igényeiket, elvárásokat
  • Igyekszünk megfelelni azoknak
  • Támogatjuk a jó és konstruktív ötleteket
  • A kevésbé jókat próbáljuk alternatívákon keresztül korrigálni

A folyamat végén ügyfelünk biztos lehet abban, hogy nem csupán egy új weboldal, vagy webshop kerül a birtokába, hanem egy eszköz, amellyel akár önállóan, akár a Webügy –el karöltve, gyorsan és sikerrel haladhat az oldaltól elvárt cél felé.

Mivel kell kezdeni egy webfejlesztést?


Általános tévhit: Megnézzük, ki csinálja meg a legolcsóbban.

Ezzel szemben a valóság az, hogy elsősorban arra kell fókuszálni, hogy mi pontosan a cél a weboldallal, mit szeretnénk vele elérni, illetve, hogy kiknek szánjuk azt. Milyen jellegű tartalommal tudjuk megtölteni, mennyire tudjuk minél egyértelműbben kommunikálni a vállalkozásunkról szóló információkat és milyen funkciókkal tudjuk felvértezni az optimális működés és felhasználói élmény érdekében. Ezen túl az is nagyon fontos, hogy később, milyen terveink lehetnek, hiszen egyes tulajdonságokkal érdemes már a fejlesztés elején számolni, ezek sok esetben meghatározhatják az alkalmazott technológiát is a megvalósítandó weboldal, vagy akár webshop kialakításánál. Érdemes tehát szakmai szempontok alapján dönteni, ezért forduljon szakemberekhez, akik segítenek megalapozott döntést hozni.

Mikor lehetünk megelégedve?


Általános tévhit: ...ha elkészül az oldal és nekem, mint megrendelőnek tetszik!

Sajnos nagyon sokan azt hiszik, persze nem jól, hogy annak kell, hogy elnyerje a tetszését egy oldal, aki fizet érte. Az igazság az, hogy ez nem így van! Természetesen ez nem jelenti azt, hogy a külső megjelenése az oldalnak vállalhatatlan lesz, mint ahogy azt sem, hogy nem fogja az oldal tulajdonosa által képviselt értékeket közvetíteni, de akkor is a célközönségnek készül, azaz a felhasználóknak. Egyedül Ők az ítészek és az általuk képviselt elvárásoknak kell megfelelni. Az is tény, hogy ezek ma már elég egyértelműen definiálhatók: eszközkövető tartalom megjelenítés, igényes, letisztult, könnyen használható, informatív és frissülő, visszatérést támogató tartalommal. Rendkívül igaz az örökérvényű mondás a kevesebb, néha több. Vannak, és még lesznek is ügyfeleink, akik ragaszkodnak a régi dolgokhoz. Ezen a területen ez egy elég veszélyes dolog, mivel ebben a rohanó világban az internetezők információéhsége, kattintási szokásai a mérvadók és amennyiben szeretnénk a webes felületeinknek hasznát érezni, sokszor önös érdekeink elé kell ezeket helyezni.

Honnan tudhatjuk, hogy minden jó az oldalunkkal kapcsolatban?


Általános tévhit: ...amikor nincs már dolgom vele, fent van a neten!

Sajnos ez sem így van. Nincs olyan, hogy egy oldallal nincs több dolgom... Főleg akkor, ha attól eredményeket is várunk. Költeni kell rá, (online marketing, social marketing, vizuális tartalom) fejleszteni kell a tartalmakat és folyamatosan mérni az eredményeit, hogy azok alapján a kívánt korrekciókat végre tudjuk hajtani. Azaz egy weboldalt menedzselni kell, foglalkozni kell vele és ez által nem kidobott pénz lesz, hanem egy busásan megtérülő befektetés. Mi, akik ezzel a területtel foglalkozunk, sokszor nem is értjük azt a szerintünk „luxust”, ha egy vállalkozás nem figyel erre oda, nem fektet kellő hangsúlyt internetes jelenlétére. Rengeteg negatív tapasztalattal a háta mögött az ember szkeptikus, de ha egyszer megtapasztalja, hogy mennyire minimális erőfeszítéssel, mekkora eredményeket képes biztosítani egy hatékony webes jelenlét, utána semmi pénzért nem mondana le róla.

Főbb folyamataink a webfejlesztés területén



icon
Igényfelmérés

Itt nem a „kell, vagy sem, illetve a mennyiért” a fő téma. Sokkal inkább a fejlesztendő webes felülettel szemben támasztott elvárások átbeszélése a célközönség meghatározása, hogy pontosan mit közvetítsen az oldal, illetve, hogy milyen funkciók szolgálják legjobban az oldal látogatóinak igényeit. Mik a célok az oldallal hosszútávon, honnan, hová szeretnénk vele eljutni és milyen eredményt tervezünk általa realizálni.

icon
Árajánlatadás

Összetettebb oldalak, webshopok esetében itt még csak indikatív formában tudjuk megbecsülni a költségeket, de a feladatok és a követelmények részletes és pontos kibontása után már véglegesíthető mind az ár, mind a vállalási határidő.

icon
Specifikáció

A specifikáció azon feladatok és eredmények összegzett dokumentációja, amiből mindkét fél számára egyértelműen látszik, hogy mit kell megcsinálni, illetve, hogy pontosan mi lesz a végeredmény. Ez a dokumentáció minél részletesebb és precízebb, annál kevésbé beszélhetünk el egymás mellett a megrendelővel. A dokumentáció tartalmazza a látvány- és funkcióterveket is, így mind az oldal kinézete, struktúrája és funkciói látható, értelmezhető formában a megrendelő rendelkezésére áll. A dokumentáció írásban történő elfogadása után kezdjük meg a kivitelezést.

icon
Fejlesztés

A fejlesztést a szerződésben rögzített feltételek teljesülése után kezdjük meg a fent leírt dokumentáció alapján, az előre meghatározott időintervallumon belül. A fejlesztés elsődleges célja a webfelület szerkezet- és funkciókész kialakítása. A különböző tartalmak, termékek kizárólag teszt jelleggel kerülnek feltöltésre, és amennyiben ezt a szerződés külön nem szabályozza, a fejlesztés befejezését a különböző tartalmi elemek megléte, vagy hiánya nem befolyásolja.

icon
Demo

A fejlesztés végén bemutatásra kerül a szerkezet és funkciókész webfelület. A megrendelőnek lehetősége van a specifikáció alapján ellenőrizni a modulokat és funkciókat. Az esetleges hiányosságokról, észrevételekről jegyzőkönyv készül, majd ezeket a korrekciókat, határidőn belül elvégezzük és ismételten bemutatjuk.

icon
Admin betanítás

Admin felületen keresztül biztosítható, hogy a megrendelő saját maga is képes legyen kezelni az oldalt. Beállításokat végezhessen, tartalmakat módosítson, illetve újakat tölthessen fel. Webshopok esetében tömeges termékimportokat tudjon kezelni, illetve termék- paraméterezéseket állíthatson be. Igyekszünk üzembiztos tudást adni. Ennek időkerete 1 – 2 óra, de összetettebb felületeknél az oktatásról videóanyagot is adunk, valamint felhasználói kézikönyvet.

icon
Tárhelyre telepítés / élesítés

A fejlesztés végső üteme az elkészült webtartalom fizikai tárolására alkalmas tárhelyre telepítése. Ez lehet saját, vagy akár bérelt tárhely, amely rendelkezik az oldal futtatásához szükséges kapacitással, valamint technológiai paraméterekkel. Az oldal láthatóságát, elérését kizárólag a megrendelő jóváhagyása után tesszük meg, amennyiben ez a megállapodás értelmében még a mi feladatunk és nem a megrendelőé. A végleges beállítások- Url, e-mail stb,- már szintén az éles környezetben történik meg.

icon
Tartalomfeltöltés

A tartalmak feltöltése, minden esetben egyedi megállapodás kérdése, főleg nagymennyiségű termékimportok, vagy hiányos tartalmak esetében. Alapértelmezetten termékfeltöltéseket csak azokban az esetekben végzünk, amennyiben a vállalási határidőn belül a feltölteni kívánt tartalmak, hiánytalanul, megfelelő formátumban és értelmezhetőség mellett a rendelkezésünkre állnak. A tartalma hiánya, értelmezhetetlenségük nem befolyásolhatják a fejlesztés lezárását.

icon
Üzemeltetés

Összetett webes rendszerek, webshopok esetében indokolt egy úgynevezett üzemeltetési megállapodás, amely a rendszer üzembiztos működését a biztonsági mentéseket, esetleges verziófrissítéseket is tartalmazza. Ezeknél a fejlesztéseknél előre jelezzük ennek indokoltságát, tervezett költségét és megismertetjük a megrendelővel az SLA (üzemeltetési) szerződés tervezetét.

Eszközök melyekkel dolgozunk


reference_image
reference_image
reference_image
reference_image
reference_image
reference_image
reference_image
reference_image
reference_image

Ajánlatkérés








Az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat megismertem.

Elérhetőségeit bizalmasan kezeljük!
Hírlevelet nem küldünk, harmadik fél részére nem adjuk ki!

Copyright 2018 © Webügy Kft.